Thursday, May 12, 2016

Jótett helyébe jót várj!

Ma történt velem egy kedves dolog. :) Kíváncsi voltam rá, hogy milyen választ ad arra a Tarot, hogy mi fejezi ki a jótettek láncolatát - nem is igazán azt, hogyha mi jót teszünk valakivel, akkor hogyan kapjuk vissza, hanem azt, hogyha velünk jót tesznek, akkor természetüknél fogva felerősödnek azok az energiák, amelyekkel mi is továbbadhatjuk a jótett energiáját másoknak, és olyan jó erre tudatosnak lenni, észrevenni az összefüggéseket.

Postára kellett ma mennem csekket befizetni - sikerült a legnagyobb forgalomban odaérnem, ilyenkor sokszor félórát is kell várakozni. Kitöltöttem a csekket, húztam sorszámot, és felkészültem a hosszas várakozásra, mert még nagyon messze volt a számom azoktól a számoktól, amelyek a kijelzőn villogtak. 

Régi kedves barátnőm, a kisfiam keresztmamája köszönt rám - ő is várta a sorát. Beszélgettünk kicsit, aztán megkérdezte, milyen jelzőszám van a sorszámom előtt - ez jelzi, hogy milyen ügyben húzott valaki sorszámot. Azért kérdezte, mert volt neki egy plusz sorszáma.

Én csekkbefizetéshez kértem ugyan sorszámot, ő pedig befizetéshez és levélfeladáshoz, és volt neki kettő. Így az egyiket nekem adta, hogy azzal hamarabb sorra kerülök - ő korábban húzta a számát, mint én -, és elfogadják sima csekkbefizetéshez is azt a sorszámot, még akkor is, ha rajta van, hogy "befizetés és levélfeladás".

Megköszöntem, aztán elköszöntünk, mert időközben ő végzett a saját dolgával, nekem pedig várnom kellett még egy picit, mire a tőle kapott sorszámom megjelent a kijelzőn. 

:) S hogy milyen a láncolat, amikor beindulnak a jótett-energiák - és ebből másoknak is kell kapniuk, mert eszközök vagyunk abban, hogy továbbadjuk -, éppen a pultnál álltam már, mert sorra kerültem, amikor a kisfiam egy régi ovistársának az apukája mellettem termett, és megkérdezte kedvesen, hogy nem tenném-e meg, hogy feladom a levelét, elkésett valahonnan, és nagyon sokat kellene várni a sorszámára. Hagyott ott nekem pénzt, és rohant tovább a dolgára. Úgy örültem neki, hogy másnak is segített a megörökölt sorszám! :) Nekem is sokkal kevesebbet kellett így várnom, és még segítséget is jelentett ez valaki másnak is.

Hát, így működik a gépezet és a láncolat. És az én kis cédulámon, amit régi barátnőmtől kaptam, az állt, hogy befizetés és levélfeladás. És tényleg lett levélfeladás is a végére. Amit kérünk, meghallgattatik. :) És megadatik. 

Hogy milyen kártyát kaptam arra, hogy mi fejezi ki ezt a láncolatot, a jótett-láncolatot: a Remetét. Régi mesék öreg banyái jutottak róla eszembe, amellett, hogy a Remete a bölcsesség kártyája is. És univerzális igazság, amit a mesék öreg banyái mondtak: jótett helyébe jót várj! És ha Veled tesznek jót, add tovább Te is másnak - mert Neked is úgy lesz valóban jó, ha minden jóból, ami Téged ér, másoknak is adsz valamit, bármilyen apróságról legyen is szó. Az Angyalok biztos, hogy úgy fogják rendezni, hogy lehetőséged legyen rá - élni vele nem kötelező, de jó, és a jó újabb jót vonz.


No comments:

Post a Comment