Monday, January 30, 2017

Varázslások Raszputyinnal

Szoktam néha mágián, varázslatokon törpölni - pusztán azért, hogyan tudnám hatékonyabbá tenni magamat és az életemet azzal, hogy jobban hasznosítom az elemi energiákat a saját haladásom, felismeréseim, megértéseim és elengedéseim érdekében. 

A Tarot-mágia jó - nagyon is ütős. Talán túl erős is akkor, ha nem vagyunk még elég edzettek - legutóbb, amikor Tarot-mágiát csináltam, másnapra nagyon magas lázam lett. Persze a kérésem éppen az volt, hogy a nem működő, megrekedt dolgokat égessük ki belőlem - meghallgattak... A magas lázra ugyan nem számítottam, de értettem a fontosságát. 

Aztán félig-meddig transz-szerű állapotban többször is előfordult már, hogy Raszputyin jelent meg a hívásomra - elég, ha gondolatban megkérem, hogy hallgasson meg, és segítsen nekem.

Eleinte persze arra gondoltam, hogy talán csak az elmém játszik velem - már tudom, hogy nem. Onnan tudom, hogy nem az elmém szórakozik, hogy bármit is csinál Grigorij, az mindig úgy van, ahogyan mondja, hogy lesz. Ha kicsit később elbizonytalanodom, és kattogni kezd az elmém, járni az agyam, akkor pillanatokon belül megjelenik, és emlékeztet arra, amit már korábban is mondott, hogy mi várható. 

Szóval, hogy őszinte legyek, megspórol nekem sok-sok fejtörést, mert én nem vagyok járatos a mágiában, de ő igen. Elég rágondolnom a kérdésemre - ő már a választ is tudja, és sokszor meg sem várja, hogy végigmondjam, mi az, amit szeretnék. Tudja, mi az, ami nekem a legjobb - ami nem mindig az, amit én szeretnék, de ő akkor is abban segít, ami nekem a legjobb (akkor is, ha egy adott helyzetben az átmenetileg éppen a fájdalmasabb, nehezebb megoldásnak tűnik). Hogy miket csinál pontosan, azt nem tudom, mert csak szimbólumokat, tüzet és fénycsóvákat látok, miközben elmondja a választ a kérdésemre, amiben nincsen semmi kertelés, csak a meztelen tények - elfogultság nélkül.

Most is éppen van egy 'függőben' lévő helyzetem, amiben közbenjárt, és tudom, hogy igaza lesz ebben is, és az történik, ami nekem a legjobb - ez néhány napon belül kiderül. De az az igazság, hogy még ha el is fog a kétely, Grigorij pillanatokon belül megérteti velem a lényeget - leginkább azt, hogy a fölösleges kattogás már előre lesakkozott helyzetekben milyen mérhetetlenül sok energiát vesz el - ahogyan azokban a helyzetekben is, amik nincsenek még lejátszva. Csak a saját dolgunkra kellene figyelni, olyan dolgokra, amiknek értelme van, és amiben örömünket leljük - leginkább ezzel járulhatunk hozzá egy mágia sikerességéhez. 

Raszputyin nagyon bölcs, nagyon nagy ereje van - és nagyon tudja, minek hol van a határa. Szerelmi kötést ne kérjen tőle senki, nem fog csinálni. Elengedő, tisztító mágiákat igen, és olyat is, amivel erősödünk, még ha elsőre nehéznek is tűnik. Nem avatkozik bele kérés nélkül semmibe, és semmi olyanba nem megy bele, amivel egyik ember érvényesíthetné az akaratát a másik fölött - a szabad akarat és a szabad döntés tiszteletben tartása az első legfontosabb szabályok egyike nála. 

Ő nem csaló, nem sarlatán - szerintem mindenkinek megmutatja önmagát, aki őszintén, tisztelettel, önző érdek nélkül, a saját fejlődése érdekében kéri, hogy segítsen neki egy megrekedt helyzetben. 

No comments:

Post a Comment